سطح کراتینین می رود 1.06-1.67 در سال نظر شما در مورد آن فکر می کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین می رود 1.06-1.67 در سال نظر شما در مورد آن فکر می کنم

سطح کراتینین می رود 1.06-1.67 در یک سال چه چیزی شما را در مورد آن فکر می کنم؟ در واقع، امواج سطح کراتینین در یک محدوده کوچک عادی در زندگی روزمره ما است، پس از مدتی ممکن است به حالت عادی دوباره. اما اگر آن را در سطح بالا باقی بماند برای یک مدت طولانی، شما ممکن است نیاز به توجه به آن.

چرا که بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح کراتینین تاثیر می گذارد، از جمله عوامل پاتولوژیک و عوامل غیر پاتولوژیک وجود دارد.

در یک کلام، سطح کراتینین بالا ناشی از غیر پاتولوژیک به حالت عادی در یک زمان کوتاه به عقب، معمولا بیش از سه ماه می باشد. اگر آن را نمی توان به عادی به خودی خود عقب، که باید توسط دلایل پاتولوژیک ایجاد می شود. بنابراین سطح کراتینین می رود 1.06-1.67 در یک سال ممکن است نشان می دهد که کلیه خود را تا کمی آسیب دیده است، بنابراین شما نیاز به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از آن را بدتر می رود. اما نیازی به نگرانی در مورد آن، به دلیل سطح کراتینین شما در حال حاضر بسیار بالا وجود دارد. در درمانگاه، کراتینین 1.67 هنوز در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه، با کمک درمان مناسب، می توان آن را کنترل خوب، حتی معکوس شود.

طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر ترین درمان بیماری کلیه، که یک نوع خارجی بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی است. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند به بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. پس از کلیه به حالت عادی، سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیه خواهد شد به حالت عادی با آن را به عقب.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: